Monday, January 10, 2011

:)

kene kejar dengan paparazzi,tutup muke *

syud will get 10A+ in her SPM and will fly to Egypt for Medic . ameen ~


Enhanced by Smiley Central Blogging is my her routine.
Enhanced by Smiley Central Awesomely childish.


feel free to like her page :


thelittlesyudsays.blogspot.com


im adored.
family always by her side 
will get 10 A+ soon , ameen~ Enhanced by Smiley Central




For the information,the person in the above picture is my one and only <3.
Stands with only 149cm, she is extraordinarily cute.. :p


     Nak diikutkan,diri ni bukanlah seorang pencerita yang hebat,yelah, kalau tetibe kene kedepan bercakap,mau terketar jugak(tapi tak lah gagap sangt kot) :). tapi tak kesah la macam manepun, mari kite dengar serbe sedikit tentang pemilik gambar di atas.

    Orangnye kecik molek..kalau daftar sekolah rendah pun tade sape pandang pelik =D kecik-kecik gini jangan pandang rendah,bile bercakap,laju jek.Macam takde noktah..hobinye setiap hari,pakai losyen,ntah bape kali sehari pakai masih gagal diketahui..losyen ibarat nyawa baginye.heee.

    Seorang akak yang bertanggungjawb dan penyayang kepada adik-adiknye. Boleh sampai demam rindukan adek.. Tapi,bile dah sakit,amat sangatlah susah nak disuruh makan ubat.. kalau makan pun,dia pegy makan ubat liquid adik.. tak sedar diri dah besar kan.haha. Agak-agak, kalau jadik doctor nanti,macam mane lah nak suruh patient nak makan ubat.



lagu best..my dedication :





                      

2 comments:

Qien Hikari said...

cutenye ! (^__^)

zufatinna said...

ohooo . so sweet . bile nak kawen ?? hahaaa