Friday, April 22, 2011

His New Look :)


Hai. saya Syud. ingat Hanisa sorang je ke boleh update belog Amier? saya nak jugak. hihiks!

Di tengah malam buta ni, saya melayan kerenah budak gedik ni dengan teruja. jarang-jarang tau dia nak mintak tolong saya. tolong apa? ni, edit belog, sapu habuk-habuk belog dengan bulu ayam. HAHA.

Dah berkurun kot dia tak hapdate. rase nak hentak je monitor bila tengok entry beku dia. sila nangis bersama-sama :D AHKAUTAKNAKDAHDIAM!

Hari tu SPM budak gedik ni dapat 8A+ dan 1A- tau. kami sama-sama bihijak Biologi sampai tak mampu dapat A+ tu T___T ni apesal dah nangis ni? kesat hingus tu cepat! HAHA.

Lepas tu budak gedik ni dapat interview MARA untuk medic dekat Middle East. kesian dekat si budak mengada ni. OH INI SANGAT ANNOYING. kalau nak muntah, sila tutup belog budak gedik ini dengan kepantasan 6747 km per jam. amende merepek saya ni? gian mahu belajar velocity kah? kahkah!

Lepas tu pagi tadi budak gedik ni dah tua. tak, bukan sebab birthday dia cecah ke 83 kali, tapi sebab dia dah jadi pak cik. iye, kakak dia selamat melahirkan Muhammad Al-Fatih dengan muka yang comel dan teruja sekali :') tahniah Kak Iqin serta Pak Cik Gedik! HAHA.

Yayy! akhirnya saya berjaya cerita dengan ringkas tentang perjalanan hidup si gedik ni sepanjang dia tak online, blogging. jadi besok, saya tak mahu awak cerita pasal apa yang dah saya cerita dekat sini eh. awak nak post entry, cakap pasal lain. jangan tiru idea saya, isi-isi mahupun penutup. tau si gedik tauu?

Okay budak mengada nak tidur. besok ada sekolah ganti. ikut jadual hari kamis pulak tu. ciss! ciss! ni apesal nak emosi dengan hari kamis ni? dah la eja khamis pun salah! okay dah. sila lempang sampai saya tertidur, buhbaiiii! :DD

No comments: